Aanvullinkjes

20 augustus 2018

De boom in Tsistikkamma heeft per abuis een andere naam gekregen maar het is natuurlijk de Yellow Wood.
Filmpjes van het bungeejumpen zijn geplaatst voor de liefhebbers, wie durft te kijken, veel PLEZIER! Ik ben onder het motto, "ik ben er nu toch" en "Mann muss mal alles mitmachen" ook gegaan om te ervaren wat mijn Kids hadden meegemaakt. Job zal zijn ervaring nog een keer plaatsen. We hadden bedacht dat als Goos niet ging Job het zou krijgen voor zijn slagen van de Havo. Dus dat vertelden we en dat hij nu nog iets anders krijgt. Hij keek ons stomverbaasd aan, ik heb dit toch allemaal al? Dit allemaal hier in Afrika! Hij vond het totaal onnodig...... De lieverd, maar hij krijgt nog wel wat!

Ik wacht met spanning de sponsor resultaten af Margre 😂.
En Marcel.... De witte haai is ook wel een big 5, big 7 dus in totaal. Dat gaan we niet meer halen tenzij we gaan duiken met haaien. Not!

Ook weer bedankt voor alle andere reacties, alles beantwoorden lukt niet naar we genieten er wel van.

Nog even en dan zijn we weer terug, vooral voor Job wel fijn. Die heeft het 's morgens, 's middags, 's avonds en 's nachts over Mazzel. En niet 1x, ook niet 2x en ook niet..... Dick wil nog lang niet naar huis maar het eind gaat toch echt in zicht komen.
Vooral voor Rox en oma Jos wordt het de hoogste tijd denk ik. Nog ff volhouden en geniet nog van de laatste Verhalen.
Liefs!!!!

1. Margre: