Reacties

15 augustus 2018 - Stormsrivier, Zuid-Afrika

Wat leuk om te lezen, via blog, mail, app of wat dan ook, dat mensen zo meeleven en reizen. Dank jullie wel, we waarderen het van een ieder!
Helaas inderdaad tijdje geen Wi-Fi, sorry voor de ongerustheid, de kids lukt het dan nog wel eens om snel contact te hebben, zeker Tom met Rox, wat natuurlijk ook heel fijn is voor hun beiden. Vooral voor Rox lijkt het me niet meevallen, maarre gelukkig zien we haar na thuiskomst snel want ze gaat al wat eerder naar ons huis en de lieverd wil zelfs voor ons koken. Het wordt uiteindelijk gourmetten, gezellig!
Ook op opa zijn verjaardag geen Wi-Fi maar bellen lukte wel. We hadden aan de rivier de Modder al een gebakje genuttigd ter ere van dit heugelijke feit, leuk, maar zij hebben ook nog steeds Mazzel.
Ook oma Jos doet het nog steeds goed, ondanks nieuwe 2e kuur antibiotica, kranig wijfie, wil haar ook wel weer eens knuffelen!
En wat mooi Annemiek, de woorden van Mandela, dank.
Inmiddels hebben jullie het ook niet meer zo warm hebben we begrepen.
We hebben waarschijnlijk weer 2 dagen Wi-Fi dus de verhalen en foto's bestormen jullie mail.
Love you all!

1. Rutger:
    15 augustus 2018
    Fantastisch, het gaat maar door. Genoeg belevenissen voor een heel jaar. Erg mooi land. Leuke marmot. Hij past wel een beetje bij jullie. Misschien wilde hij mee.