Het is vandaag 30 Juli, 2018

31 juli 2018 - Ehlanzeni, Zuid-Afrika

Nadat we gisteren aan gekomen zijn, en we vroeg naar bed zijn gegaan, is iedereen weer uitgerust en staan we vroeg op!
Na een lekker ontbijt zijn we om 9 uur naar de car rental gegaan, om onze auto op te halen. Bij de car rental kwam Tom een bekende tegen, nota bene uit Hoorn, het was een leerling van het Werefridus die Tom les had gegeven. Toen we bij de auto aankwamen was het echt 1 dikke waggie, een mooie nieuwe auto met maar 172 kilometer op de teller. Toevallig was dit naast het vliegveld, en aangezien Goos zijn koffer aan zou komen, gingen we even navragen, nadat de landing om 10 uur zou zijn, en goos zijn koffer iets later, kregen we de koffer om half 12. Voordat we weg waren en alle gordels hadden gevonden gingen we rond half 1 rijden. De auto rijd erg goed volgens papa, en ruimte voor de koffers is er genoeg, maar voor onze benen wat minder. Onderweg hebben we al heel veel mooie gebieden gezien, en een groot verschil tussen rijk en arm. Waar de een met de jaguar door de straat heen rijdt, is de ander vuilnis aan het doorzoeken naast de sloppenwijk. Omdat we zo laat vertrokken, kwamen we ook laat aan bij bestemming de Windmill, in het donker heeft papa ons door de bochtige gebergten heen gereden, wat best pittig en gevaarlijk was. Bij de Windmill aangekomen hebben we ruimte zat (3 huisjes voor 5 personen) en hadden we lekker gegeten. De mensen zijn hier zo enthousiast, dat je er zelf al blij van wordt. Hartstikke leuk dus!! Morgen wacht de Panorama route, en gaan we daar hopelijk weer van genieten!!
Tom

1. Aad en Truus:
    31 juli 2018
    Wat een prachtige foto's. We zien dat jullie er enorm van genieten en dus genieten wij mee! Jullie hebben volgens ons als gezin nog nooit in zo'n luxe auto gereden........Maar goed dat je een goede chauffeur bent Dick! Wij genieten hier van een vrolijke en gezellige Mazzel.
  2. Marja:
    31 juli 2018
    Goed dat jullie zo'n coole en nieuwe waggie hebben. Dat maakt de kans op autopech (wat jullie soms (ahum) wel eens hebben gehad) vrij klein! Je zult toch pech krijgen midden in de bush met een stelletje leeuwen likkebaardend om de auto heen cirkelend! ;-) veel plezier morgen!
  3. Paul:
    1 augustus 2018
    Wat een leuk en gevarieerd blog, en wat een mooie foto's. Ik ben heel benieuwd naar Panorama route! Wens Jullie veel genoegen!
  4. Marjo:
    4 augustus 2018
    Nou Marja.....eerst plasje onder de auto, daarna hele plas....🤤😨. Inderdaad dachten wij gelijk, ja hoor, autopech en vakantie horen bij elkaar bij ons....
    Maar we rijden hoor!